Portrait de Альберт Саїн
Альберт Саїн
  • Visits: 115
  • Accès: 126

Взаємодопомога та інтим у дуальних парах

У сім'ї люди спілкуються і взаємодіють на найближчих психологічних відстанях. Саме тут повністю проявляється дія закономірних стосунків. Соціоніка допоможе Вам знайти психічно доповнюючих людей, сумісних з Вами у багатьох життєвих сиутаціях.

Виходячи із закону структури психіки, яка складається із сильних і слабких сторін, людина має дуальну природу. Гармонія в суспільстві прямо пропорційна рівню його дуалізації. Це 2-й закон соціоніки - закон дуальної природи людини. 3-й закон - закон потреби психіки в реалізації сильних сторін і захисті слабких. Він стверджує: кожна людина від народження має потребу в реалізації і відстоюванні сильних сторін та в захисті слабких завдяки дуалізації, що дає впевненість у власних силах.

Отже, дуальність – це не тільки приємні стосунки, а й необхідність для нормальної життєдіяльності кожного при уважному, чуйному і бережному ставленні один до одного. Як допомагають і підтримують у житті дуали певних діад, описано коротко нижче. Крім психічної доповненості цілком природно існує і фізична – адже душа і тіло невід’ємні. Інтимно-сексуальна сумісність можливі тільки між дуалами, коли обоє отримують повне задоволення при відсутності комплексів і відчуттів, що щось відбувається не так, як хотілося б.

 

1. Інтуїтивно-логічний екстраверт (Дон Кіхот) і сенсорно-етичний інтроверт (Дюма) 

Будучи дещо відірваним від реальності, ІЛЕ має багато ідей, які пояснює так туманно, що їх важко зрозуміти. А його дуал проявляє до них цікавість і допомагає впроваджувати ті, які можуть принести практичний результат і користь, а від нереальних відволікає. Бере на себе практичну сторону життя, всі побутові проблеми і піклується про партнера. СЕІ – стабілізатор для ІЛЕ у стосунках і справах. ІЛЕ не завжди вистачає терплячості, іноді буває різким, а СЕІ – майстер дипломатичного спілкування, вміє пом’якшувати етичні промахи партнера, загасити суперечки жартами, відводить від складних ситуацій. Намагаючись все доводити до кінця, не дає ІЛЕ кинути справу на півдороги в захопленні новою ідеєю. Коли у ІЛЕ спадає життєвий тонус, СЕІ дає емоційні поштовхи, підтримує дух партнера, піклується про здоров’я. Хоча СЕІ демонструє оптимізм, але все ж не впевнений у майбутньому, побоюється невизначенності. Дуал позбавляє цих сумнівів, передбачаючи майбутнє і застерігаючи від можливих неприємностей. Зберігаючи цим загальний моральний клімат – веселощі і безпосередність.

2. Етико-сенсорний екстраверт (Гюго) і логіко-інтуїтивний інтроверт (Робесп'єр)

Бурхливі емоції, схильність багато часу витрачати на спілкування, прагнення допомагати людям, невміння відділити головне від другорядного дещо заважають в житті ЕСЕ. А ЛІІ врівноважує і заспокоює, завдяки вмінню чітко сформулювати думку підказує, яка справа перспективна, а на що не варто витрачати зусиль. Але при цьому може бути так, що недолік стриманості, тактовності, уваги до людей і холодність у спілкуванні ЛІІ відштовхують від нього людей, а ЕСЕ притягує їх своєю невимушеністю і теплом, знімає напругу жартами, вибачається за свого партнера. ЛІІ цікавиться новими знаннями, але йому не вистачає ініціативності, а його дуал відшукує нову інформацію, бо дуже активний і кмітливий, у курсі всього, що стосується попиту і збуту. Слідкує за здоров’ям і зовнішністю, бере на себе побутові проблеми, добре розбираючись у людях, оберігає від небажаних зв’язків, влаштовує розваги і відпочинок для партнера, який виснажує себе роботою. Розуміючи користь таланту і працелюбності, підбадьорює і підхвалює партнера і створює умови для продуктивної роботи. Самому ЕСЕ бракує дальновидності, а ЛІІ передбачає наслідки тих чи інших дій, остерігаючи від помилок. Тільки ЕСЕ вміє розтопити лід недовіри у душі ЛІІ, пом’якшити сувору натуру партнера, емоційно зігріти душу. Романтичний дух 1-ї і 2-ї діади впливає на інтимні відчуття і стиль поведінки при сексуальних іграх і фізичній близькості. Завзяття надають грайливі розмови, недвозначні натяки, інтелектуальні інтриги, як запрошення-заманювання, але до певних меж – відтягують час фізичної близькості для більшої насолоди через уяву, фантазії, ігрові моменти, надумані моральні заборони, щоб все більше і більше розігріти себе і партнера. Втягують партнера у “невинну” солодку гру, щоб споглядати його реакцію і отримати ейфорійне збудження і душевне задоволення від усвідомлення того, наскільки сильно жадає тебе коханий. Разом з тим перевіряються і власні відчуття – чи достатньо у душі любові, щоб віддатися їй не тільки душею, а й тілом. Велика і світла любов – єдине кредо для цього. А інші варіанти не варті часу і зусиль. Самопожертва, відданість, духовна близькість і тонкі душевні струни-зв’язки – тільки таким уявляється справжнє кохання. Компліменти – один із засобів привабити іншого і підкоритися самому. Коли струни душі повністю настроєні, виникає солодке бажання – і немає ніяких перегород до інтимності. Шквал почуттів охоплює настільки, що в діях не помічають, що робиться. Можуть прогавити весь секс, аби слухати й слухати кожному, що його люблять. Дії дуже різноматні – від ніжних обережних дотиків до інтенсивних, напористих і навіть грубих рухів. Але все приносить задоволення.

3. Етико-інтуїтивний екстраверт (Гамлет) і логіко-сенсорний інтроверт (Горький)

Сумніви ЕІЕ розвіюються в конкретній програмі дій ЛСІ, бо чіткість обмірковування фактів відкидає вигадки і перебільшення, а холодний реалізм і стабільність заспокоює тривожного партнера, не дає пасти духом. ЛСІ, показуючи приклад мужності і самовладнання, мобілізує в критичних ситуаціях. Але при цьому слабкість ЛСІ полягає у нерозумінні мотивів вчинків людей, тому часто стає недовірливий. Його дуал допомагає розбиратися в людях. Крім того, ЛСІ недооцінює можливу небезпеку, не бачить перспектив розвитку ситуації. ЕІЕ, передбачаючи все це, надає своєчасні поради, попереджує, чим може все закінчитись, допомагає ділом, прорахувавши наперед всі варіанти виходу із критичної ситуації, не дозволяє партнерові розпорошуватись на деталі, орієнтуючи його на кінцеву мету. ЕІЕ вміє емоційно впливати на партнера, захопити своєю ідеєю, що рятує дуала від рутини життя. Та ЕІЕ необхідні поради ЛСІ щодо економічності та раціональності, користі і якості речей, вміння організувати роботу. Про своє здоров’я і душевний спокій ЕІЕ попіклуватися не може, його дратує дискомфорт. ЛСІ створює комфорт, дає поради щодо зовнішнього вигляду, якості харчування. Цю дуальну пару відрізняє складне емоційне життя, вірність почуттю обов’язку.

4. Сенсорно-логічний екстраверт (Жуков) і інтуїтивно-етичний інтроверт (Єсєнін)
ІЕІ не вистачає рішучості, впевненості, і тому захоплюється сміливістю, ініціативністю, цілеспрямованістю свого дуала. А зі своєї сторони ІЕІ допомагає йому обережними порадами, відслідковуючи емоційні реакції людей, передбачає наслідки відчайдушних вчинків СЛЕ, адже той не завжди може впоратися із гнівом і стримувати почуття, тому може поводитись необачно. Інколи, не рахуючись з іншими, з їх почуттями та інтересами, не бажаючи того, багатьох налаштовує проти себе. А ІЕІ пом’якшує авторитарність партнера, налаштовує на більш теплі стосунки, вчить бути дипломатичним, толерантним, заспокоює, знімає гнів жартами і компліментами. СЛЕ помічає в людях швидше негативні якості, ніж позитивні, боїться зради. Довірлива і лагідна манера спілкування ІЕІ знімає цю підозріливість. Крім того, розташовує до себе людей, управляє їх почуттями і стосунками, утримує нові зв’язки, завчасно готується до майбутнього, вміє вибрати момент для дій, і це приносить користь СЛЕ, який дуже цінує такі здібності. ІЕІ схильний скаржитися на людей, СЛЕ заспокоює і розбирається з тими, хто ображає, а партнера навчає мужності і витривалості, вселяє віру в успіх. А без такої дієвої підтримки СЛЕ знижується життєвий тонус дуала. Пробивні якості, реалізм і практична кмітливість СЛЕ підтримують ІЕІ, допомагають у всіх справах і життєвих ситуаціях.В інтимних стосунках 3-я і 4-а діади відрізняються силовим напором, енергійністю, рішучістю й елементами боротьби з прагненням перемоги. Загравання спрямовані на збудження відчуття драматизму, створення атмосфери небезпечної гри. Основний стиль загравання – “агресія” зі сторони одного і “опір” або “захист” зі сторони іншого. Обом хочеться організувати неймовірну штовханину, сутичку, ігрище з боротьбою, наздоганялками, брати на сполох, підкрадаючись, як пантера, щоб створити внутрішнє напруження. Але при цьому відчувають межі, щоб не зробити боляче, а діяти м’яко й обережно. Ця бережність відчувається душею. Обоє полюбляють не роздягатися, чекаючи від іншого, що він у пристрасті зірве одяг і красивим жестом відкине. Юнацьке завзяття спонукає придумати і витворити щось незвичайне: ущипнути, підхопити, скрутити, здивувати. Все це для того, щоб перевірити партнера на міцність, щоб розворушитися і досягти повної розкутості. Це може зайняти довгий період часу, щоб у такій ігровій простоті виявити щось незвичайне. Перехід до сексу може бути без втрати темпу боротьби або з різким переходом до ніжних стосунків. Способи отримання максимального задоволення – міцні обійми, стискання, пристрасні поцілунки, укуси, посилюють відчуття крики, стогін, ридання. Кількість та інтенсивність рухів і час має неабияке значення для отримання задоволення. Все повинно бути до повного виснаження й запаморочення.

5. Логіко-інтуїтивний екстраверт (Джек Лондон) і етико-сенсорний інтроверт (Драйзер)

ЛІЕ намагається довести нові технологічні досягнення до практичного застосування, активно займається тим, що приносить матеріальний прибуток, і взагалі не може, щоб не займатися ділом. ЕСІ імпонує запальна енергія партнера, він охоче допомагає в усьому, опрацьовуючи деталі і доводячи все до кінця. Марнотрацтво ЛІЕ врівноважується вмінням ЕСІ економити. А оптимістичність і діловий азарт ЛІЕ імпонує партнеру, схильному вагатися і знаходитись у стані невизначеності, все зважуючи. Консерватизм, педантичність і сумніви ЕСІ розвіюються від влучних жартів і завзятості дуала, який бере на себе ініціативу, відволікає від дрібниць. Життя ЕСІ може стати одноманітним, коли партнер не буде захоплювати новими справами і перспективами, яких той не бачить. ЕСІ добре відчуває ньюанси стосунків, бачить, хто які має цілі, і тим самим оберігає дуала від нечесних людей і неприємностей, бо ЛІЕ довірливий, не помічає інтриг, на яких добре знається дуал, і може стати їх жертвою. Знаючи, що ЕСІ важко відстоювати свої інтереси, ЛІЕ сміливо дає відсіч тим, хто на них зазіхає. ЛІЕ знаходить вихід із важких, скрутних ситуацій і вселяє впевненість у майбутньому, віру у свої сили - те, що так необхідно невпевненому і підозріливому партнеру. Цю дуальну пару відрізняє витривалість, працелюбство і відчуття справедливості.

6. Сенсорно-етичний екстраверт (Наполеон) і інтуїтивно-логічний інтроверт (Бальзак)

СЕЕ діє швидко і рішуче, розширює поле діяльності, але не уявляє, чим закінчаться його задуми, бо не впевнений через острах перед новою справою. І взагалі, не бачить перспективності у виявленні значної справи та її можливостей. Обережними далекоглядними порадами ІЛІ корегує дії партнера, не даючи розпорошуватися йому, бо виділяє найбільш перспективні справи і скептично відгукується на ті, які вважає даремною витратою сил. Оскільки ІЛІ ранимий, недостатньо гнучкий, не дипломатичний, то злегка псує стосунки з оточуючими, і не розуміючи цього, ображається, впадає в меланхолію. Тому потребує веселої людини, яка може виправити такі промахи, і саме СЕЕ вміє відволікти від сумних думок, вчасно підбадьорити, перетворити все на жарт. ІЛІ пом’якшує напористість і тиск СЕЕ довірливим спілкуванням та мудрістю, і у дуала з’являється бажання діяти більш дипломатично. Крім того, ІЛІ допомагає розподіляти сили і час, вибирати головне, на чому треба зосередити увагу, і всю копітку роботу бере на себе. Для цієї пари характерні ввічливі стосунки з відтінком гумору і легкої взаємної критики.   Інтимні стосунки 5-ї і 6-ї діади характеризуються повною розкутістю і вседозволеністю, відсутністю сором’язливості. Якщо говорять про секс – називають речі своїми іменами. І говорити на такі теми їм просто – вони нічим не відрізняються від інших тем. Підготовчий період – інтимна вечоринка чи то в кафе, чи вдома, але обов’язково із створенням дружньої атмосфери через цікаві розмови, показ оригінальності своєї особистості, винятковості власних талантів. “Я для тебе – найкращий” – навіюють. Розпалюють партнера відвертими розповідями про минулі інтимні зв’язки, причому в натуральних подробицях, прагнучи збудити фантазію, - а раптом цей партнер придумає щось оригінальніше і цікавіше. Підзадорюють акробатичні трюки, різноманітність поз, вихваляння витривалості, чутливості і вмінь партнера у придумуванні всіляких варіацій. Не забувають похвалити і себе. Полюбляють, якщо беруть силою, рішучістю. Тільки міцні тривалі обійми можуть справити враження - бо тримаються до останнього. Отримують задоволення від розглядання журналів, читання спокусливої літератури, усіляка порнографія – це їх струм. Не соромляться оголеного тіла, навпаки, люблять споглядати танці з відвертим показом контурів і рухів тіла, стриптиз приносить задоволення і збудження. Платонічного кохання не визнають, поняття любові нероздільне із втіхами тіла. “Кама сутра” – це вигадки людей, які належать до цих діад.

7. Інтуїтивно-етичний екстраверт (Гекслі) і сенсорно-логічний інтроверт (Габен)

“Мої думки – моє багатство” – кредо СЛІ. І тільки ІЕЕ може втілити їх у життя. СЛІ важко переносить дисгармонію в оточенні і в стосунках. Це викликає відчуття дискомфортності, прагнення вдосконалити оточення, людей, власну душу. Тому СЛІ вимогливий до себе і до оточуючих. Але якщо в оточенні СЛІ може сам створювати комфорт, то в стосунках не вміє вирівняти зіпсовані взаємини, при тому, що може легко їх порушити. Відчуваючи свою провину, ще більше картає себе за це. Допомогти йому тут може лише дуал – показуючи стан душі й причини його виникнення, вирішує всі проблеми, а легким гумором, дипломатичним підходом знімає внутрішню напругу, створюючи нові, невимушені взаємини. СЛІ оминає все банальне, буденне і нецікаве. Дуже допитливий, має велике коло інтересів, палко захоплюється, але невпевнений у собі через самокритичність. Потребує схвалення своїх намірів, здібностей, дій, моральної підтримки. ІЕЕ якраз та людина, яка помічає таланти інших, навіть приховані здібності, розвиває їх і вселяє віру у власні можливості. Крім того, знаходить вихід із важких ситуацій, які могли б спричинити тривогу і депресію у СЛІ. Тим самим вирішує внутрішні проблеми дуала, а той бере на себе всі побутові проблеми, забезпечує душевний і зовнішній комфорт партнеру, з яким завжди весело, затишно і приємно. Емоційність ІЕЕ запалює стриманого і холодного СЛІ, надає енергії і завзяття, поруч з таким партнером може гори зрушити, із задоволенням зробити неможливе. ІЕЕ виправляє етичні промахи СЛІ, допомагає спілкуватися з іншими, стати впевненим у собі і більш відвертим. Оптимізм і впевненість у майбутньому знімають скептицизм і недовіру. Крім того, СЛІ може перебільшувати можливі небезпеки і не бачить реальних. Зате ІЕЕ прораховує все наперед і своєчасно попереджає, де потрібно бути обережним, заспокоює, якщо тривоги даремні. Врівноважує емоційність і бурхливі реакції СЛІ. Вміння СЛІ відділяти головне від другорядного допомагає направляти задуми партнера. Обоє бачать, де потрібна допомога і вчасно її надають. Кожен поважає незалежність іншого, і дріб’язкової опіки у партнерів немає, кожен самостійно вибирає методи дій. Обоє відчувають, що потрібно іншому і йдуть на взаємні поступки. Характерні особливості діади – незалежність один від одного і від оточуючих, гармонія стосунків, дух творчості і саморозвитку.

8. Логіко-сенсорний екстраверт (Штірліц) і етико-інтуїтивний інтроверт (Достоєвський)
ЛСЕ відчуває потребу в ЕІІ, який пом’якшує його сувору натуру, відчуває його емоційний стан і врівноважує його, вміє співчувати і підказати, що може бути перспективним, показує почуття і стосунки інших людей. Це найкращий помічник у роботі – робить її старанно, скрупульозно і якісно. Але при цьому, збираючи і обробляючи велику кількість інформації, ЕІІ не відділяє головне від другорядного, тому часто розгублюється у житті, намагаючись охопити неможливе. ЛСЕ систематизує все і дає правильний напрям. ЕІІ дуже уважний до людей, вміло спілкується, відчуває їх стан, чого не можна сказати про ЛСЕ, котрого більше цікавлять процес і результати роботи. А оскільки в будь-якій справі необхідно налаштовувати і підтримувати контакти з людьми, то в цьому найкраще допомагає його дуал. ЕІІ завжди стриманий і коректний, ЛСЕ іноді дратується і гнівається, особливо, коли віднімають час, при цьому втрачає тактовність, висловлюється занадто прямолінійно, різко. Витриманий, дипломатичний і миролюбний ЕІІ заспокоює і врівноважує партнера, усуває етичні промахи, пом’якшує жорстку поведінку, впливаючи на його вроджене благородство, великодушність і совість. Тим самим полегшує спілкування, налаштовує й утримує зв’язки з іншими. ЛСЕ дратує те, що не може орієнтуватися у часі, завжди не встигає, ще й може транжирити його у розмовах. ЕІІ м’яко направляє свого партнера, підказуючи, коли що краще робити, щоб усе встигнути. Своїми мріями і фантазіями ЕІІ розворушує партнера, який при своїх консервативних поглядах може застряти в рутині, зупинитися у своєму розвитку, зациклитись на повсякденних дріб’язкових справах, втратити духовність, відчуття романтики, цікавість до нового. Лідер по природі, ЛСЕ є найкращим захисником і другом для ЕІІ – дуже м’якої, чуйної і невпевненої в собі людини, яка не вміє відстояти свої інтереси в практичних справах і покладається в цьому на більш впевненого і напористого партнера. Для цієї діади характерні деяка замкненість, нерішучість, відмежованість від людей, скрупульозність в усьому, чесність, працелюбство, якість і довершеність, порядність. Енергетичний обмін при спілкуванні, який відчувається як душевна приємність, посилюється різнобарвністю почуттів при простому дотику – варто взяти за руку, або ненароком торкнутися, як приємна тепла хвиля чудової енергії охоплює, пронизує тіло й зігріває душу. Такими сексуальними відчуттями можна насолоджуватися повсякчас і будь-де. Щирий, пронизливий погляд зігріває душу і говорить про все. І не потрібні вже слова про кохання – душа відчуває все без слів. Дивні енергетичні хвилі охоплюють весь організм – і виникає невтримне відчуття єдності і затишку. Дотепні жарти–загравання, ігри-борюкання, дитяча безпосередність - все це для відтягування часу близкості – таким чином душа отримує повне задоволення. Можуть пообіцяти один одному тілесних втіх в скорому майбутньому і відійти від цієї думки. Зваблюючий елемент – неочікуваність і непередбаченість. А хіба можна описати безмежну гамму відчуттів при близькості? В цьому впевнитися можливо лише реально з дуалом, коли співають у гармонії не тільки тіла, а й душі. І кожного разу – нові відчуття, не схожі на попередні, - такий секс не вичерпує себе і не набридає, не втомлює, а насичує. Різноманітність і новизна раз у раз. Повноцінний енергетичний обмін оздоровлює і тіло, і душу. Все ширше розкривається й глибше пізнається незвідане – бездонний світ безмежної насолоди. І невимовних відчуттів. Обережні ніжні доторки змінюються довірливим пригортанням, нагнітається бажання і розпалюється азарт, і де тільки береться фантазія у нестримних рухах, все різні різноманітні втіхи розчиняються у часі і не мають меж. А найголовніше, що відчувається вільність, немає скутості, побоювання, що не так щось зробиш, думки відображають відчуття, фантазіям немає меж. І енергійність переходить у почуття млосності, приємної розслабленості, солодкої знемоги, що знову переходить у енергетичний підйом. Приємність сексу не в техніці і не у фізичних даних, а в безмежних у своїй різноманітності відчуттях. І в задушевному спілкуванні.

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Працюємо!

Прошу активніше підтримати розвиток Народного Оглядача – перехід на Drupal-10 та систему самоорганізації «Демоси»

Радіймо, друзі! Ми продовжуємо успішні дослідження Доброї Новини та Великого Переходу, а також розвиток відповідного софту. Нарешті розпочали перехід НО з застарілої платформи Drupal-7 на сучасну...

Кращий коментар

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

"- До твого сивого коня личить моя сива шапка!
- А до твого жовтого коня - пасує мій куртасик!"


(з к/ф "Пропала грамота", 1972 р.)
Це до слова ;)
Так от, до цієї статті ДУЖЕ корисно додати ще й таке посилання Cоціоніка - тест на визначення соціотипу Вам цікаво дізнатися, до якого соціотіпу ви відноситеся? Із запропонованих двох блоків ознак, виберіть той, перераховані ознаки в якому більше відповідає Вашому характеру.
Успіхів!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Commentaires

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

"- До твого сивого коня личить моя сива шапка!
- А до твого жовтого коня - пасує мій куртасик!"


(з к/ф "Пропала грамота", 1972 р.)
Це до слова ;)
Так от, до цієї статті ДУЖЕ корисно додати ще й таке посилання Cоціоніка - тест на визначення соціотипу Вам цікаво дізнатися, до якого соціотіпу ви відноситеся? Із запропонованих двох блоків ознак, виберіть той, перераховані ознаки в якому більше відповідає Вашому характеру.
Успіхів!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Боже вас борони від вашого ж гріха..

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

П. Альберте, поясніть. Не зрозумів.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Гріх рекомендувати те що людям принесе зло!
Для прикладу пройшовши різноманітні тести ще пару років тому назад я часто виходив на результати соціотипа Критик, ІЛІ (Бальзак), внаслідок чого будучи упевненим у ефективності результатів тих тестів я себе позиціонував Бальзаком по тій простій причині, що я будучи ЕІІ що проживає все своє життя від самого народження й по нині зі соціотипом СЛЕ, напрацювавши свої слабкі функції і справді поводив себе як прокачений ІЛІ (Бальзак) так як мене все життя били по етиці то я змушений був мислити логічно, що і призвело мене в кінцевому результаті до суцільної критичності щодо світогляду до життя, + також так вже сталося що з самого дитинства щоби я не планував то у мене ніколи і нічого й по нині з того не виходить, через що я й починав пристосовуватися до хаотичного життя, і ось вуаля, я по тестам Бальза ІЛІ, а не Достоєвський ЕІІ..
То чи не гріх ви людям пропонуєте взяти собі і їм на душу???
Я особисто знаю що це таке коли ти не відаєш про своє справжня ЕГО. і знаю як воно в негативному плані впливає на Творчий задум Творця який нам подарував такий чудовий свій дарунок, що ми його змішавши з лайном лишень викривляємо його настільки, що в нормальних по істинно відаючих своїх соціотипів, на все це аж гидко дивитися..
Одним словом будучи таким як ви у ті роки, я ніс людям гріх про те що я є Бальзак і тим самим їм збивав точні налаштування по соціотипам.. Тому і побажав вам від щирого серця аби бог вас боронив від вашого ж гріха який ви у вище наведеному коментарі так люб"язно побажали людям=)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Дякую за Вашу турботу про моє відведення від гріха.
?Тоді як Ви рекомендуєте користуватися тим, чим навели у статті? Мають бути мітки. Чи це також гріх?
Ха! Ви подаєте інструмент людині з кам'яного віку (так я себе ідентифікую у царині соціоніки) і не кажете як ним користуватися! Може це більший гріх?
Отже, шановна громадо, допоможіть розібрати поняття "гріх". І розсудіть нас з паном Альбертом.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Через технічні проблеми НО, я не в змозі повноцінно переопубліковувати статті які би все роз"яснили по деталям, тому наразі можете це сприймати як гріх з мого боку, який абсолютно не веде людей до помилкових визначень своїх соціотипів, по тій простій причині, що це є цілком нейтральна інформація, у якій вже сама особистість при читанні може або щось собі надумати або полишити як є.. Без жодних так би мовити зовнішніх рекомендацій до того аби вона це зробила для себе.
Для прикладу якщо я вам скажу часник є чудовий засіб від простуди і відповідно від грипу. то це вже ваш буде вибір вживати його чи ні, а якщо я вам скажу з"їжте часник бо він є хорошим засобом від грипу, то це вже з мого боку є пряма рекомендація вам його з"їсти на що ви можете запрост опоголитися, бо хто ж не хоче бути здоровим? Но не так то все було, якби не стаття про пасльовані у якій усе дуже гарно є описано про вплив цього часника))

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Гаразд, пане Альберте, я виправляю свою помилку (яку Ви ідентифікували гріхом) відсиланням "Любого Читальника" до книги І.Каганця Психологічні аспекти в менеджменті: типологія Юнга, соціоніка, психоінформатика, де він (Любий Читальник) ЗМОЖЕ (маю таку надію) дізнатися про соціотипи і розібратися "як з ними поводитися".
Про корисність власного тестування він (Любий Читальник) також в силі і волі розібратися і визначитися САМ.

Посилання на статтю Соціоніка - наука про стосунки між людьми і перепосилання за наведеними в ній линками на дружньому нам сайті також МОЖНА взяти на озброєння. Надіюся, в цьому гріха немає... )))
РаДіймо!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Потім з часом і за той сайт візьмуся:)
От тільки аби вже цей сайт нормальним чином працював)
Щодо вашого коментаря:
"Про корисність власного тестування він (Любий Читальник) також в силі і волі розібратися і визначитися САМ."
То не кожен докладає тієї сили і волі аби розібратися і визначитися у всьому тому.
Вам варто було б про це знати, що з 16-ти соціотипів лишень одна четверта сихльна до пізнання самих себе і довколишнього світу. і те серед них багато хто так і не доходить до істини=( Решту ж соціотипів лишень цим можуть поверхнево цікавитися або примусово тим займатися.
Через що ми власне і бачимо у світі масову некомпетентність яка і призводить до шизофренічних розладів психіки людей. Зокрема в Україні це було наглядно і в черговий раз продемностровано 25 травня 2014 р.

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Це притаманне певним соціотипам? Яким?

Альберт Саїн wrote:
...То не кожен докладає тієї сили і волі аби розібратися і визначитися у всьому тому.
Вам варто було б про це знати, що з 16-ти соціотипів лишень одна четверта сихльна до пізнання самих себе і довколишнього світу...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
Це притаманне певним соціотипам? Яким?

Як правило це інтуїтам, а далі конкретно яка саме половина з них схильна це діло доводити до якогось спільного знаменника, то тут ще треба над цим трішки попрацювати аби зрозуміти це діло..

Portrait de Володимир Майборода
0
No votes yet

Мова про етиків чи сенсориків та екстравертів і інровертів?

Хто шукає - той знаходить, бо: 1. Завжди стається те, чого ми хочемо. 2. Ми ніколи не знаємо шляхів реалізації наших задумів.

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Ну по логіці саме так! Це ж соціоніка як не як..

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Тут ще така думка... Ви кажете

Quote:
Гріх рекомендувати те, що людям принесе зло!

А Ви маєте змогу класифікувати, чи заподіє те чи інше ЩОСЬ людині зло? Я - ні, бо що для когось є злом, те для когось є добром (як і навпаки). От, наприклад, один чоловік порекомендував їсти виделкою (добро?), а інший використав виделку для того, щоб виколоти сусіду око (зло?).
Я можу погодитися з Вами, що не можна вказувати/нав'язувати щось, але НЕ ПОГОДЖУЮСЯ, що

Quote:
гріх рекомендувати

.
Адже, що є зло?

Quote:
"Все, що робиться з власної волі – добро. Все, що робиться з чужої волі – зло. Треба пам’ятати це просте визначення добра і зла"

Кодекс Ману

Ви вважаєте, в тому що

Quote:
...не кожен докладає тієї сили і волі аби розібратися і визначитися у всьому тому...

винні соціонічні типи? Чи все-таки варто напружитися і реалізувати шанс через "Аналізуємо!" і "Реалізуємо!"

Ви рекомендуєте ( ;)чи вказуєте?! ха-ха! ;) )

Quote:
Вам варто було б про це знати

Думаю, що мені над цим треба буде попрацювати, адже я означив вище, що себе ідентифікую людиною з кам'яного віку у царині соціоніки ))))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Зрозуміло, то ви значить слабенько знаєте соціоніку. Ну що ж тепер вже буду мати собі на увазі.
Отож поїхали

1.Так я маю змогу класифікувати. що людина яка невірно трактує свій соціотип і при цьому всім про нього відкрито розповідає як безперечну істину є - відповідним злом. Бо тому що інші люди через таку особу просто напросто починають збивати свої чисті налаштування щодо по ідентифікації соціотипів. Приклад наводив особисто на собі коли я цим займався і всім розповідав. що я є 100% ІЛІ, а виявилося. що просто умовно кажучи кастрований ЕІІ...

2. То ви особисто зрозуміли з Кодексу Ману, що є злом, а що добром?

3. Повторю ще раз. що соціоніка тут ні до чого. у тому що Творець подарував людям 16 типім інформаційного метаболізму. у якому з 16. лишень половина мають здатність до якісного аналізу. з яких лишень двоє з тих мають відношення до якісного пізнавання самого себе і довколишнього світу + з ще двома які не якісно логчно мислять. але натомість чудово відчувають себе і інших людей, що і дозволяє їм також відноситися до категорії тих людей що якісно себе і довколишній світ пізнають. У всьому решту як ви трактуєте Закони Ману, варто лишень пам’ятати про просте визначення добра і зла..

4. щодо рекомендації чи вказування. то перепрошую. я дійсно не помітив чи навіть з егоїстичної позиції не звернув одразу на те свою увагу. що ви не є особо обізнаними в галузі соціоніки. Тому перепрошую. що так одразу на вас наїхав. Но якщо у вас буде час і бажання пізнати самого себе і зрозуміти. що коли ваш Блок Его знає. то вам і самому важко буде утримуватися поводити себе належним чином коли ви будете бачити як інша людина поряд із вами вивертає усі ваші ,як у нас на Буковині кажуть москалі: знання шиворот на виворот. =)

Я не відповідповів на ваші коменти цитатами як ви по тій причині, що мені все ще і досі не зручно користуватися цим сайтом. А так взагалом я теж обожнюю як і ви подібним чином вести діалоги=)))))

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Супер! Дякую за прийнятну мені відповідь )))).
?Як Ви думаєте, пане Альберте, чи нашим типам інформаційного метаболізму далеко до дуальності? Найшов, що мені більше випадає ІЛІ.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Гадаю, що нам далеко до дуальності:)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Так отож! ))) Кожен ітиме своїм шляхом.
Але за діалог щиро дякую. :)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Набрів на цю суперечку двох шановних авторів і коментаторів. Питання: чи хоч 1 з 1000 українців здогадується про існування соціоніки та 16 соціотипів? Я хочу попросити друга Альберта розказати тут про всі 16 соціопипів, пославшись на ВІДОМИХ УКРАЇНЦІВ, наприклад, на Куліша, Драгоманова, Лесю Українку та інших. Тоді ми зможемо й себе причислити до якогось соціотипу при порівнянні з ними. Велика справа: УКРАЇНІЗАЦІЯ СОЦІОНІКИ. Хай буде!

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Пане Анатолію, а (?)Ви читали І.Каганця "Психологічні аспекти в менеджменті: типологія Юнга, соціоніка, психоінформатика" (посилання див. вище)?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Пане Альберте, наша розмова нагадала мені гарний фільм.
Пропоную всім (але без нав'язування ;) ) до перегляду - Дивергент / Divergent (2014) - фільм про соціотипи (відео)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Ні, пане Арсене, не дійшли руки. Щодо соціоніки: чи враховує ця наука, що серед людей живуть і нЕлюди?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

То коли вже Твої, друже Анатолію, "руки дійдуть"? ;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

1. дякую фільм переглянув і свій комент там вже залишив=)
2. соціоніка ратше враховує психічні збої у свідомості людей аніж як ви пане Анатолію висловилися про нелюдей.
3. поступово з часом я буду намагатия все більше і більше переопубліковувати на наш сайт статті про соціоніку і відповідно таким чином завдяки добродію Арсену ми всі її тут будемо мимоволі вивчати собі і ворогам на радість та печаль=)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Так я не проти. п. Альберте. Але п. Анатолій правий у своєму запитанні, хто ще цікавиться цією темою, та й він сам лінується прочитати працю І.Каганця на цю тему ;).
Було б добре підійти до цієї теми з практичного боку: кожен гравець встановив би свою належність до соціотипу і грали б ми тоді цікавіше. Як кажуть гра мала б "прикладний характер". Як Вам така ідея, п. Альберте?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Відповідь негативна! Колись я давно теж був зповнений точно таким же інтузіазмом до соціоніки як і ви. Но цей інтузіазм породжує зло=( не тому що все що робиться з чужої волі є зло, а тому що я вже писав. коли людина будучи по соціотипу ЕІІ називає і запевняє всіх що вона є ІЛІ (як це був колись я таким) то вона таким чином збиває всі правильні налаштування до пізнання себе і довколишнього світу не тільки як себе але ще й решту людей, які через таку людину стають просто не в смозі щодо ідентинфікацій будь-якого соціотипу.
Тут є лишень один вихід!
А саме, це перевіряти свої інтертипні взаємовідносини зі 100% точним соціотипом, до таких 100% соціотипів відносяться Альберт Саїн:), Ігор Каганець які обоє є гарантовано 100% ЕІІ, та Олена Каганець по соціотипу ЛСЕ, Богдан Дуб - ІЛЕ. А тепер увага! Якби ви точно знали свій точний соціотип, то ви би одразу помітили підміну стосовно соціотипа Леоніда Українця який себе назває ЛІІ будучи при цьому 100% ЕСІ. От це щось просто неймовірно коли знаєш і відчуваєш відповідні інтертипні взаємовідносини, а тобі в голову вставляють що то все не так, а так як хтось того хоче.. Це тоді в голові немов блендером мізки перемішують.. Тож прошу вас пане Арсене, спробуйте ідентифікувати наші інтертипні взаємовідносини з ЕІІ (Альберт Саїн та Ігор Каганець) ЛСЕ (Олена Каганець) ІЛЕ (Богдан Дуб) а потім коли будете добре все те відчувати між нами, у вас вийде більш менш якийсь варіант вашого соціотипу який ви потім змогли би перевірити на неякісному. тобто фальшивому ідентифікаторі під соціотипом ЕСІ що нагло видає себе за ЛІІ, і тим самим знову ж таки розповсюджеє зло з так би мовити власної волі. Ну все прям як за Законами Ману=) Просто потрібно лишень пам"ятати що таке власна і чужа воля=))
До речі щодо цих законів, то якби той Ману знав що таке психічні розлади в трансактному аналізі, то він би точно про це діло намікнув би;)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Дякую. А з цього моменту, п. Альберте, прошу детально розтлумачити.

Quote:
Тож прошу вас пане Арсене, спробуйте ідентифікувати наші інтертипні взаємовідносини

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
Дякую. А з цього моменту, п. Альберте, прошу детально розтлумачити.
Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Тож прошу вас пане Арсене, спробуйте ідентифікувати наші інтертипні взаємовідносини </blockquote>

На скільки я підозрюю, то ви наче ознайомилися з усіма 16-ма інтертипними взаємовідносинами між соціотипами внаслідок чого у вас тепер є невеличка можливість на нашому сайті під час спілкування спробувати відчути на собі опис отих інтертипних взаємовідносин на тих вище наведених мною прикладів.
Ну наприклад. якщо ви себе вважаєте ІЛІ, то відповідно між ІЛІ і ЕІІ відбуваються взаємовідносини Соціального замовлення які ви на собі повинні Відчувати їх в якості стосунків соціального замовлення передавачем Які в свою чергу мають перебувати у Три етапи розвитку стосунків: для вас це 1. догідливість, 2. поблажливість, 3. невизначеність

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
Було б добре підійти до цієї теми з практичного боку: кожен гравець встановив би свою належність до соціотипу і грали б ми тоді цікавіше. Як кажуть гра мала б "прикладний характер". Як Вам така ідея, п. Альберте?

Чудова ідея!
Я саме по цій причині й створив публікацію СНО

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Друже Альберте, що ви скажете про мій соціотип? Пане Арсене, я не скільки лінивий, скільки обтяжений повсякдненними плопотами.

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

П. Анатолію, а для цього знайдете час?

Quote:
Я хочу попросити друга Альберта розказати тут про всі 16 соціопипів,

!А ідея про прив'язку соціотипів до українських знаменитостей цікава!
Як я вже зрозумів, належність до соціотипу можна визначити лише особисто, шляхом прочитання і порівняння своїх якостей.
Імовірність правильної ідентифікації різко зростає, якщо Ви впізнали себе у відповідному описі соціотипу.
Так, п. Альберте? Так, п. Ігоре?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
П. Анатолію, а для цього знайдете час?
Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Я хочу попросити друга Альберта розказати тут про всі 16 соціопипів,</blockquote>

!А ідея про прив'язку соціотипів до українських знаменитостей цікава!

З часом постараюся і переопублікувати описи усіх 16-ти соціотипів. Но замість їхніх прив"язок до українських знаменитостей, я зроблю це до наших "славнозвісних" політиків. Хоча звісно що, попри них будуть декілька осіб не політиків:)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet
Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Анатолій Висота wrote:
Друже Альберте, що ви скажете про мій соціотип?

Пане Анатолію ми так давно вже не бачилися в реальному житті, що я вже і не пам"ятаю хто ви по соціотипу є=(( Та проте є лишень підозра, но не ще не точна, бо я вже забув які ви у реальному житті є( А нет, то не то..

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Пане Альберте, востаннє ми бачилися на соборі ВБ в УКРАЇНСЬКІЙ ХАТІ, коли ви на очах за хвилину розібрали й зібрали пістолет. Це було, здається, в 2012 р.

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Анатолій Висота wrote:
Пане Альберте, востаннє ми бачилися на соборі ВБ в УКРАЇНСЬКІЙ ХАТІ, коли ви на очах за хвилину розібрали й зібрали пістолет. Це було, здається, в 2012 р.

То був не я, бо я цього не робив=)
А ні, якщо ви про те що я відкрив револьвер, то так то був я=)
2 роки вже пройшло, тому я мало що можу сказати, про ваш соціотип, а інтерент то не те що живе спількування. Та й відповідних фотографій у мене немає в достатній кількості аби вас точно визначити. Та проте я вважаю, що ще за пару років нашого спілкування у неті ми таки зуміємо відчути наші інтертипні взаємовідносини, а по ним вже і відповідно поглянемо хто відповідає тим відносинам для ЕІІ.
Ось зокрема якщо ви з 16 типів соціонічних відносин вже добре і чітко відчуваєте якийсь 1 з них по відношенню до пана Каганця який також є ЕІІ, та Богдана Дуба який у нас є ІЛЕ, то прошу поділіться своїми відчуттями, якщо ви їх дійсно добре відчуваєте між вами по відношенню до кожного окремо) адже 2 різні соціотипа дають 2 різних вида відносин=) Хоча знову ж таки відчути їх у якісно у режимі інтернет реально складно, по тій простій причині, що у неті можна застрягнути лишень на 1 етапі розвитку стосунків Но але не завжди. іноді можна і на 2, а подекуди можливо навіть і одразу миттєво до 3 етапу.. так би мовити завершального якщо казати моїми словами)) Зате в реальному житті дехто також затримується на 2 етапі, та скажу так. завжди у всіх випадках з усіма буває по різному. Тому пробуйте, намагайтеся відчути, пізнати, а там вже якось буде видно.

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Помилка в шапці НО знову на місці: Портал святолядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
9 Червень 2014 р., Понеділок, Київський час 06:34
Статей за останні 24 години - 10

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Станом на 7=50 10.6.14 р. помилку виправлено!

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Пане Альберте, дякую за докладне пояснення. Є 4 типи темпераментів. Схоже, що сангвінік?

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Анатолій Висота wrote:
Пане Альберте, дякую за докладне пояснення. Є 4 типи темпераментів. Схоже, що сангвінік?

А як вам варіант флегматика?

“Чистий” сангвінік має сильний, врівноважений, рухливий тип нервової системи, швидко пристосовується до нових умов, швидко сходиться з людьми, товариський. Почуття легко виникають і змінюються, емоційні переживання, як правило, неглибокі. Міміка багата, рухлива, виразна. Дещо непосидючий, вимагає нових вражень, недостатньо регулює свої імпульси, не вміє суворо дотримуватись виробленого розпорядку життя, системи у роботі. У зв’язку з цим не може успішно виконувати справи, що вимагають рівної затрати сил, тривалої і методичної напруги, посидючості, сталості уваги, терпіння. За відсутності серйозних цілей, глибоких думок, творчої діяльності виробляються поверховість і мінливість.

Флегматик має сильну, врівноважену, але інертну нервову систему. характеризується порівняно низьким рівнем активності в поведінці, нові форми якої виробляються поступово, але є стійкими. Поступливий та спокійний у діях, міміці і мові, вирізняється рівністю, постійністю, глибиною почуттів і настроїв. Він наполегливий та впертий “працівник життя”, він рідко “зривається”, не схильний до афектів, розрахувавши власні сили, доводить справу до кінця, рівний у відносинах, в міру товариський, не любить говорити зайвого, економить сили. Залежно від умов в одних випадках флегматик може характеризуватись “позитивними” рисами – витримкою, глибиною думок, сталістю, ґрунтовністю, в інших – млявістю, байдужістю до оточуючого, лінощами, бідністю і слабкістю емоцій, схильністю до виконання одних лише звичних дій.

Адже самі задумайтеся над тим, що ви будучи як сангвінік чомусь все ще і досі по нині не перечитали матеріали по соціоніці переписаними Ігорем Каганцем. А все чому? На мій погляд тому що ви схильні доводити всі справи до заверешння перш ніж братися за все нові і нові справи. Для прикладу сангвініки нуу вкрай досить доволі рідко коли можуть над чимось зациклитися і працювати монотонно над якоюсь справою.. вони непосидющі. їм слід варто весь час рухатися увесь час братися за все нові і нові види діяльності не зважаючи на те чи довеле вони те діло до завершення)
Також візьміть до уваги нашого сангвініка Дуба Дубовича який у нас по соціотипу є ІЛЕ, якщо ви його наприклад добре знаєте (по нету) то спробуйте помітити який він у нас є всеохоплюючим і скрізь встигаючим (упихаючимся). і порівняйте чи дійсно вам властиві такі якості темпираменту. А а ще зверніть увагу ну Юрія Збітнєва який також є ІЛЕ. Щоправда їхні соціотипи звісно що відрізняються своєю відмінністю від решти 3-ох сангвістичних соціотипів, та проте не дивлячись на це вони ІЛЕ,ЕІЕ, ЛІЕ, ІЕЕ є все одно чимось трішки між собою подібними. а особливо ІЛЕ з ІЕЕ, та ЕІЕ з ЛІЕ =)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

А хто такий Дуб Дубович? Якщо Ви про Богдана ДуБа, то чому його так величаєте? ;) (Гарно його змалювали! ;))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
А хто такий Дуб Дубович? Якщо Ви про <a href="https://www.ar25.org/user/bogdan-dub" class="bb-url" rel="nofollow">Богдана ДуБа</a>, то чому його так величаєте? ;) (Гарно його змалювали! ;))

Та десь колись бачив його і не під таким найменування,=)) а взагалі інтертипні ревізійні взаємовідносини у нас так зашкалюють, що я його ще й не так величаю=) От тільки реально шкода якось, що він того неусвідомлює..

Тим не менш пане Арсене, то я вірно здогадуюся стосовно того. що вам все ще і досі наразі важко даються знання по соціоніці, чи це не відповідає в дійсноті моїй уяві??

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Quote:
наразі важко даються знання по соціоніці

Ви правильно підмітили... не можу визначитися з чого ж почати :) Проконсультуйте покроково, будь ласка.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
Ви правильно підмітили... не можу визначитися з чого ж почати :) Проконсультуйте покроково, будь ласка.

Гм, а хіба не з цього розпочався був наш діалог?=))

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Чомусь сайт видав два ідентичних моїх повідомлень без мого бажання, внаслідок чого аби не було двух ідентичних повідомлень, то я вже у цьому повідомленні через редагування напишу про себе любимого:) Так як тут такої функції як видилити повідомлення просто не існує=(

Меланхолік вирізняється загальною слабкістю нервової системи. У меланхоліка реакція часто не відповідає силі подразника, наявна глибина і сталість почуттів при слабкому їх вираженні. Йому важко довго на чомусь зосереджуватись.

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet

Нової інформації дуже багато. Можна і розгубитися.
Соціон-центр:

Quote:
...не помиляйтесь, не ставтесь легковажно до визначення типу, не грайтесь у тести, а звертайтесь до компетентних спеціалістів...

Тому я до Вас і звернувся, пане Альберте :)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Арсен Дубовик wrote:
Нової інформації дуже багато. Можна і розгубитися.<a href="http://socion.com.ua/socionica/socion-type/236-vyznachennya-sociotypu-te... class="bb-url" rel="nofollow">Соціон-центр:</a>Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">...не помиляйтесь, не ставтесь легковажно до визначення типу, не грайтесь у тести, а звертайтесь до компетентних спеціалістів...</blockquote>

Тому я до Вас і звернувся, пане Альберте :)

Ну що ж гаразд. скиньте мені у приват ваші фото з чітким афнасом обличчя, без окулярів і бажано з найменишими емоціями, як на паспорт.. + попри такі фотографії також ще пришліть паралельно кільканадцять фото з вашого дитинтсва, молодості.. також бажано з чіткими анфасами..
І тоді я вам спробую допомогти визначити ваш точний соціотип.
У всьому решту стосовно деталей такого собі способу типування ви можете ознайомитися у тому Соціон практикум-центр
Хай буде!

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Що до САНГВІНІКА, то я мав на увазі ваш, Альберте, темперамент. А насправді кожна людина має суміш кількох темпераментів з перевагою якогось одного. Як от вам суміш холеричного темпераменту з флегматичним? Вроді один заперечує інший, а в житті буває й доповнення одного іншим.

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Анатолій Висота wrote:
Що до САНГВІНІКА, то я мав на увазі ваш, Альберте, темперамент. А насправді кожна людина має суміш кількох темпераментів з перевагою якогось одного. Як от вам суміш холеричного темпераменту з флегматичним? Вроді один заперечує інший, а в житті буває й доповнення одного іншим.

Якщо у даному випадку по відношенню темпераметна це питання знову адресоване особисто мені, то відповідаю, аніяк пане Анатолію:) адже я чистий меланхолік=)) у мене дес ьприблизно 74% меланхоліка так десь по 7% решту темпераментів=) Крім того я ЕІІ, а всі ЕІІ є меланхоліками. і лишень у квиключно рідкісних випадках вони бувають флегматиками..
Ну це так для замітки, а то до мене щойно дійшло що це питання йшло не по відношенню мене а по відношенню сумісності темпераментів...
Ну так ось, стосовно суміші холерика з флегматиком, то в житті буває по різному і у тому числі і так як ви навели приклад.
А якщо вести мову про їхню сумісніть, то дійсно справді у психології ці два темперамента є сумісними. а ось у соціоніці - НІ, принаймні для сімейного проживання гарантовано - НІ. А так по справам то так, це відносно до пори до часу хороші відносини.

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet

Меланхоліки дуже пасивні в житті і заглиблені в себе. Судячи по твоїй, Альберте, активності в і-неті ти далекий від цього. ЕТИКО-ІНТУЇТИВНИЙ ІНТРОВЕРТ? А докладніше можна про цей тип?

Portrait de Альберт Саїн
0
No votes yet

Анатолій Висота wrote:
Меланхоліки дуже пасивні в житті і заглиблені в себе. Судячи по твоїй, Альберте, активності в і-неті ти далекий від цього. ЕТИКО-ІНТУЇТИВНИЙ ІНТРОВЕРТ? А докладніше можна про цей тип?

Саме так пане Анатолію. ви все вірно помітили в житті я саме таким і є як по вашому опису меланхоліка, а ось в неті, я далекий від цього по тій причині що для інтроверта нет, це його стихія у якій він може майже все, на відмінно від реального життя. Для прикладу мені скоро буде 28 р. а в реальному житті я абсолютно нічого не добився. ані праці немаю яка б приносила мені кошти (та задоволення) для проживання внаслідок чого я й по нині живу все ще і досі у батьків на шиї, ані бодай чогось такого де би я себе міг проявити як особистість яку би визнавали за її вклад у суспільний розвиток замість того аби просто приховано експлуатувати мене. Ані в жодній громадській організації не пристав, ані що не зумів самотужки бодай щось свторити самому по громадській діяльності, і вже не згадую про своє життя у політиці де я навіть й партійного квитка так і не отримав вже не кажучи щоби хоча б десь балатуватися на якусь посаду.. Одним словом погано ви мене насправді знаєте в реальному житті. а те що я такий активний в неті. то це лишень докази того. що в реальному житті я є ніхто і ніким. Крім того згадайте як реагує на мої скиглення які меланхолікам часто є притаманними наш спільний знайомий п. Сергій О. людина яка діє саме в реальному житті, а не у віртуальному=)

А тепер щодо вашого прохання, прошу приємного вам читання:
Модель психіки ЕІІ - Достоєвський, Ватсон

Pages

  • Page
  • of 2
  • >